Hotels.com
05 Jul
05Jul

(Pressemelding) Å planlegge en reise er en kunst, og det er ingen overraskelse at Generasjon Z bruker sosiale medier for å skape den perfekte ferien. Med endeløst innhold og inspirasjon, utnytter reisende TikTok for å få innsidetips om skjulte perler, nye destinasjoner og unike hoteller, og Hotels.com er her for å hjelpe deg med å finne ditt perfekte sted blant de mest populære hotellene.

Hotel ROC Illetas & SPA

Hele 57% av Generasjon Z sier at deres reisemål har blitt påvirket av innhold på TikTok. På bildet ser vi Hotel ROC Illetas & SPA (foto. Hotels.com).

Ifølge en undersøkelse fra Hotels.com, sier én av fire (25 %) nordmenn at TikTok har påvirket deres reisebeslutninger. Ikke overraskende er de yngre generasjonene hovedpublikum for dette, med hele 57 % av Generasjon Z (18-24 år) som sier at deres reisemål har blitt påvirket av innhold på TikTok, etterfulgt av 33 % av Millennials (Generasjon Y) (25-34 år). 

Kommentarer
* E-posten vil ikke bli publisert på hjemmesiden.